don

Tabletė - Gjan

青宇:

尽管不懂立陶宛语,但歌曲挺迷人的。。。

Tabletė 

  • 专辑:Tabletė

  • 歌手:Gjan

  • 来源:北欧民谣风格缱绻缠绵

Užmerkiu akis , atmerkiu matau tavo sielą

我闭上眼睛,看到你的灵魂

Širdis , plyšta begalo kasdieną dar vis

心,随日常生活的结束仍在上升

Mano pasaulyje vietos tau , nebėra

在我的世界,已没有了你

Tu man kaip tabletė , aš tavo marionetė

你让我成为碎片,成为你的傀儡

Mūsų pasaulis , užstrigus kasetė

我们的故事就快耗尽墨汁了

Sukas pirmyn , sukas atgal , visada

因为总是不断向前又向后地循环

 

Karšta , karšta mano galvoje

热,我的心里有团火

Šalta , šalta nieko nebėra

冷,现在什么都没了

Ištirpai man tarp rankų

我融化在你双手之中

Gal jau tūkstantį kartų

也已有上千次了吧

Karšta , šalta , aš dūžtu

灼热,阴冷,席卷着我

 

Buvai man tiesa tyra , viena , nepaliesta

对我来说你是真实纯粹的,单纯的,不变的

Siena , kuri visad laikė mane

但,现在这使我感到不安

Tu žodžių valdovas , minčių milijonas

你是文字的统治者,百万思想的王

Ar dar būsi šalia?

你还会是下一个吗?

Ar tik vėl pamosi ranka?

或只是再次招手?

Ir liksi mįsle neįminta?

并且保持自己的神秘?

Mano iliuzija seka tave visada

我仍对你抱有幻想

 

Karšta , karšta mano galvoje

热,我的心里有团火

Šalta , šalta nieko nebėra

冷,现在什么都没了

Ištirpai man tarp rankų

我融化在你双手之中

Gal jau tūkstantį kartų

也已有上千次了吧

Karšta , šalta , aš dūžtu

炽热,寒冷,侵袭着我

 

Bandau pasakyt , ką tau jaučiu

我尝试过,说出对你的感觉

Bet stringa gerklėj žodžiai numirę

可想说的话却卡在喉咙

Kodėl žadėjai šį jausmą amžinai?

为什么你永远许诺这情愫?

Bandau vis išgirst ką atsakai

我又试着倾听这答案

Bet tavo žodžiai duria kaip vinys

但你的回答就像钉子扎在我心上

Kodėl kalbi taip , lyg liksim amžinai?

为什么你承诺,我们永远不会分开?

 

Karšta , karšta mano galvoje

热,我的心里有团火

Šalta , šalta nieko nebėra

冷,现在什么都没了

Ištirpai man tarp rankų

我融化在你双手之中

Gal jau tūkstantį kartų

也已有上千次了吧

Karšta , šalta , aš dūžtu

炙热,冰冷,摧毁着我

歌词贡献者:小陀螺Tony

翻译贡献者:白疾





评论

热度(4)